Aquest any, sí

20:36

Fa temps que no escric res d'ella al bloc, i això que vaig estar a la seva preciosa ciutat natal, que vaig estar al seu coliseu i que la vaig veure jugar. Aquell dia, a Donosti, un somni de la meva infància feta realitat.
I és que aquest any, sí. Aquest any ja toca. És l'any del nostre centenari i ens toca tornar al lloc d'on mai haguéssim hagut de marxar. És l'any de tornar a la nostra categoria. Avui, un altre cop de puny sobre la taula: hem vençut al Córdova a Anoeta, on encara no hem perdut aquesta temporada (de fet, només hem perdut un partit, la setmana passada) i som líders a l'espera del que faci demà el Cartagena, un equip sorpresa, que, tot i que acaba de pujar de la Segona B compta amb una plantilla repleta de velles glòries de la Primera Divisió.
Avui, la Real Societat hem fa ser optimista. Bat, bi, hiru, lau, bost, zei, zazpi, Real! Potser no ho hauria de dir... però tinc una corazonada xD.


Tot i això, però, des de la meva tornada de Donostia estic una mica indignat amb els serveis comercials del meu equip. El dia del partit, en el qual vaig arribar a l'hora de pura casualitat (pensava que era a les 18:00 i era a les 17:00) només venien quatre samarretes: la de Messi, la d'Ibrahimovic', la de Kaka' i la de Cristiano Ronaldo. No podia donar crèdit en veure-ho! Un partit de Segona Divisió, un Real Societat - Girona, samarretes dels cracks de Barça i Madrid! (en perdó si a algú li ofén que hagi qualificat Ibra com un crack quan encara està per demostrar).
Dies més tard, no hi havia més remei, vaig haver d'allargar-me a la tenda oficial de l'equip, que té en uns grans magatzems prop de l'estadi però tampoc hi vaig trobar samarretes! La nova samarreta del centenari, pel que es veu, ha causat furor entre l'afició i no quedava ni una talla d'adult. Avui, visitant la pàgina oficial de l'equip, he vist que fa poc van ser repostades de nou, no era la primera vegada que s'acabaven. Bé, l'hauré de demanar per Internet.

1 comentaris:

Sergi ha dit...

Uuuiiiuiuiui no comencis que queda gairebé toooota la lliga... després la patacada serà més forta Andreu, qui avisa no és traidor xDD