I ja ha passat més d'un mes...

20:52

Sí senyor, ja ha passat més d'un mes des que vam començar les classes i, des de llavors, el panorama d'aquest racó de la xarxa ha estat pràcticament desolat. I ja ha tornat tot: ja tornen a ser aquí els treballs en grup (que aquest any en tenim més que mai), els llibres infumables que t'has de llegir per ves a saber quina assignatura, les pràctiques a classe, les entrevistes amb professors, la tensió, el tràfic d'apunts, els dubtes a classe, etc.
Però també tornen a ser aquí les rialles de cada dia, les bromes entre bons amics, les cerveses al bar, la festa, el estar junts dia a dia, els dinars a la Cívica, els gestos d'apreci, les tardes de converses i reflexions, les tardes immillorables a la Vila: tot a tornat al seu ambient universitari de sempre. I és que gent de tot arreu de Catalunya: Barcelona, Montgat, Valls, Súria, La Bisbal, Banyoles, Sabadell, Vandellòs, Figueres, Manacor, etc. tornem a estar junts, junts per continuar la nostra formació diària i per seguir compartint (i de la millor manera possible) els millors anys de la nostra vida.
A més fa unes dues setmanes que hem sento una mica diferent i és que ja no deixo cabells per tot arreu, ni em respatllo el cabell pels matins, ni ningú m'estira per darrere, ni he d'anar en compte per que no posar la melena al plat. Ara el xampú em cau per l'esquena cada matí, la pinta ha tornat a tenir la seva utilitat, les gomes del cabell no es mouen dels meus canells i sento una mica de fred al clatell cada matí en sortir de casa. Sí, sí: si hi ha algú que encara no ho hagi sabut, ja no tinc melena. La meva cua, i alguna altra cosa més, es van quedar, per sempre, en un racó de la Plaça Cívica, on les aprenents de perruqueria fan els seus experiments. Tard o d'hora havia d'arribar el moment, i va arribar de repent, en una decisió sobtada però, al cap i a la fi, encertada. I la veritat és que no me'n penedeixo gens.
Per acabar aquesta insòlita entrada, que només serveix per reactivar una mica això i fer que no me'n oblidi d'escriure, anuncio que li faré una bona remodelació al bloc que ja s'ha quedat antiquat: ara qualsevol bloc té els links diferents, fan servir banners, canviaré el nom i el disseny, etc. Haver si acabo de parlar amb Ferran Reyes i em pot donar un petit gran cop de mà (aprofitant que ell també és administrador d'aquest bloc xD). Així, espero posar d'aquí uns dies les diferents propostes sobre el títul del renovat Pruny Bloc xD i, de pas, tirem enrere aquesta rovellada enquesta dels Jocs Olímpics.

I, tot i que ensopegarem les vegades que sigui... mai deixarem d'aixecar-nos, no?
Salut!

A la foto, jo i la meua antiga companya, pocs instants abans de separar-nos per sempre.

5 comentaris:

Manteka ha dit...

Ara sembles un mapatxe esquilat

Anònim ha dit...

Molt bé. Aviam si tot el que dius és veritat (de lu d renovar el flog i tal pasqual)

M'ha caigut la llagrimeta amb el text, sobretot la part en què dius que sents una mica de fred al clatell xDD


He dit


Sergi

Ritxi ha dit...

La veritat no tinc cap gana d'experimentar això que comentes, espero que la meva companya aguanti anys de vida encara.

nomtocoslapollaxec.blogspot.com

Alba ha dit...

a veure quan renovem això del disseny doncs!
Lu de Valls ho dius pel Sergi, només oooi?
xDD

fins demà flixanco!
crec que hauries de fer un post dedicat a la morbo xD

Anònim ha dit...

JO VOTO QUE AQUEST BLOG ES PODRIA DIR:

"nomtocoslapollaxec.blogspot.com"