Xeic! a Santa Tecla

19:10

Les vacances ja s'acaben i dilluns toca començar el nou curs (encara que sigui amb només una assignatura). Durant les darreres dues setmanes m'he dedicat a fer el gos durant el 100% del meu temps. M'han donat la fatal notícia de que la meua fastuosa, brillant i fastigosa melena està ferida de mort i, abans d'un any, hauré d'amputar-me-la o del contrari puc generar-me alopècia (sí, sí, alopècia, aquesta paraula que fa tanta por entre els joves de vint anys). Canviant de tema, també vaig anar fa una setmana a Barcelona, a instalar-me a la Vila i a veure els Blind Guardian en concert, per segona vegada. I ahir vaig anar a Santa Tecla, mai havia sortit de festa per Tarragona i, sincerament, he de dir que va ser una llàstima. Volia conèixer el pis on han viscut los vikingos de Ruben, Ferrús i Víctor i veure on surten de festa, on cauen i es fan mal, on s'atipen etc. però bona part dels locals de Tarragona (inexplicablement crec jo) estaven tancats. Sort que al final vam conèixer alguna gent i vam acabar salvant la nit.

Però jo avui volia parlar dels Xeic! Un grup de Rasquera i el Perelló que va tocar ahir a les festes de Santa Tecla a la Plaça de les Palmeres (crec que es diu així). Ja vaig tenir el plaer de poder veure als Xeic! al Ribera Rock a principis d'estiu però crec que la seva actuació d'ahir va ser extraordinària.

Un grup de nou integrants (set naturals de Rasquera i dos de El Perelló) ens van apropar als ritmes de l'ska i el reagge juntament amb versions de cançons populars. I tot això mentre abanderen les Terres de l'Ebre i les defensen. Gràcies a Xeic!, la nit d'ahir a Tarragona no va poder començar millor. Espero que, en breu, els pugui tornar a veure, i aquest cop m'agradaria que fos a Flix (acompanyant a Flatware, clar) ja que penso que la música d'aquest grup pot ser agradable per la majoria dels flixancos.

Els Xeic! han guanyat enguany el premi Música MP que atorguen les Joventuts d'Esquerra Republicana i s'ha classificat entre els 20 finalistes del concurs Enganxa't a la Música.

Poso un enllaç al seu bloc, on podeu trobar una breu història del grup, informació sobre les seves properes actuacions i inclús podeu baixar-vos la seva música. http://blogs.ccrtvi.com/xeic.php

Visca els Xeic! I molta sort!

3 comentaris:

Manteka ha dit...

Xeik, tema per a la seguent enquesta d'este bloc:
ANDRES ES UN MARIKITA O UN NENAZA?
votació popular al poder

Anònim ha dit...

Xeic, ste blogspot va perden popularirat (si es k en tenia abans) xl simple fet k andres es molt gay i ja no actualitza.. ¬¬

I com a dit Yordi Manteka, jo krek k tamb s'hauria de fika el seguent tema deste blog:
"ANDRES ES UN MARIKITA O UN NENAZA"?

IO KREK K ES MARIKITA


Salut i força la canut!

Anònim ha dit...

biologics unreasonably persuasive poorly obeys injurious startup burg seismic gala resume
lolikneri havaqatsu