Tornem a la vora de l'Ebre

17:21

Avui és diumenge, un diumenge qualsevol però demà no serà un dilluns com tots els d'aquest estiu. Demà no hauré de llevar-me a les 8 del matí per agafar l'autobús cap a Lleida, per fer una becaineta i una dutxeta abans d'entrar a treballar a les 12. S'ha acabat l'agost, s'ha acabat Lleida: el contracte amb el Segre ha expirat i ja no sóc treballador.

Han estat 2 mesos i mig des que vaig entrar a la redacció. 2 mesos i mig que m'han servit per apredre molt sobre la vida laboral i sobre el periodisme, estic segur que ara en sé molt més que abans. M'atreviria a dir que potser aquest estiu he aprés més que en tot el curs. Però mentiria si digués que no ha estat dur. L'horari de treball no era fàcil (de 12 del migdia a 2 i de 5 a 12) i tenia un ritme de vida una mica desplaçat ja que m'era impossible dormir per les nits arribant desvetllat del treball i sopant a la 1 de la matinada.
Però, a part d'això, he de donar les gràcies al Segre. He escrit notícies de tots els esports, he fet reportatges molt variats i cròniques detallades de partits de futbol. M'ha donat la ocasió de cobrir la Eurocopa, seguida del Tour, Wimbledon i els Jocs Olímpics, a la vegada que també tot tipus d'informació de caire local. I, des de les últimes dues setmanes, també vaig participar en el suplement de cap de setmana, fent notícies de cultura escrivint sobre obres de teatre i actrius, exhibicions de dansa i concerts.
Ara ja torno a estar a Flix. Tinc 3 setmanes de vacances abans no comenci un altre cop el curs: aquesta vegada tercer. Tinc ganes de descansar, i es que fa bastant temps que no estava pel poble durant més de 3 dies, potser des de Setmana Santa. Ara em toca descansar i així ho faré.

I, per últim, cal recalcar que ahir va començar la Lliga! El millor que pot passar quan algú comença unes vacances. A més, la Real va debutar ahir amb victòria sobre el Las Palmas. Esperem que aquesta temporada poguem tornar al lloc on ens pertany i poguéssim celebrar l'any vinent el centenari a Primera (la Real té 99 anys de vida). La setmana que ve l'equip dirigit per Juanma Lillo (segur que un dels pitjors entrenadors de la categoria tot i estar a la Real) es desplaça a Saragossa per jugar la segona jornada. Esperem que hi hagi sort.

2 comentaris:

Ritxi ha dit...

Que sàpigues;

1.- Aquest és el meu bloc: http://panoptikos.blogspot.com. Afegeix-me a la teva minsa llista de bloggers lamentables. Procuraré anar actualitzant i tal, però no prometo res.

2.- Aquest any tenim un derbi pendent a segona divisió, i és que el Huesca us donarà per l'ojete a tots els de la Real.

Mos veiem prompte xec.

Alba ha dit...

mmm... ja veig que l'experiència com a periodista de veritat t'ha agradat eh?
jo la veritat, també ja tenia moooooltes ganes de fer vacances, ja n'estava fins a un lloc del merda d'horari que fèiem al diari també... Tot i que crec que he decidit que l'estiu vinent no hi tornaré, encara que he après molt i tot aixòo eh? :P

res andreu, cuida'T!
i si et talles la melena... ja ens ho faràs saber!
ens veiem aviat!
petons des de Valls ;)


http://instantdetemps.blogspot.com