I els últims exàmens

13:46

Després d'una setmana una mica estranya: de fer, com ja vaig dir, tot tipus de treballs i activitats endarrerides o millorables i de dues entrevistes de treball, finalment ja s'ha acabat: estic de nou a la Vila i em disposo a estudiar els últims exàmens que queden, que són només tres.

Ara toca sentir aquesta estranya sensació de després d'estudiar dúrament: realment m'ho sé? Cal repassar més? Què preguntaran a l'examen? Bé, el que toca, suposo. El juny ja ha arribat i això és el que porta cada any: cal beure aigüeta, menjar lleuger, concentrar-se i mirar endavant.

Per últim, he de dir que ja tinc feina per aquest estiu. Després d'entrevistar-me a el Segre i el Diari de Tarragona m'he decidit pel primer, que em facilita molt més les coses. M'incorporaré a mitjans d'aquest mes a la secció d'esports d'aquest diari lleidatà, que ja conec prou bé després de la llarga etapa d'estudi a Terraferma. Bé, espero aprendre força en la meva estada al diari; tinc il·lusió per començar i epero ser d'alguna utilitat dins la publicació. Ja escriuré més endavant sobre els detalls de la feina, ara cal que em centri amb aquests últims exàmens. Salut!



3 comentaris:

Marina, 1988. Periodista. ha dit...

Hola!

Em sembla que no ens coneixem, però jo també sóc bloggera i faig 2n de periodisme a la UAB.

M'ha fet gràcia trobar aquest bloc mentre buscava, justament, apunts d'una assignatura.

Ànims amb els exàmens, company!

Anònim ha dit...

El segre es ridicul

Anònim ha dit...

HEU FET TOTS LA PENA (LOS K EU VOTAT A LA PUTA ENQUESTA)

ESPANYA HA PASSAT ALS QUARTS DE FINAL. (K FINS AKI ARRIBAREM, COM D COSTUM)