La vida a la vora del Segre

0:16

Buff...quin munt de temps sense escriure aquí, casi no sé per on començar.

Des del dia 18 de juny estic treballant, com ja vaig anunicar al diari Segre, a la secció d'esports. Una secció on abunden les ments torturades, els pensaments pervertits, els comentaris insòlits i, sobretot, el bon rollo. Si has de pringar treballant fins les 12 de la nit millor fer-ho de manera agradable, no?

De moment tot va sobre rodes encara que es fa una mica estrany viure gairebé sól, en un pis de 5 persones -amb una tele sense comandament a distància- i lluny de totes aquelles persones amb les que he compartit tant bons moments durant el curs. I és que el curs es va acabar gairebé sense esperar-ho i a dures penes va haver temps per acomiadar-se. Ara tots estem repartits arreu de Catalunya, però aviat ens tornarem a trobar, ens queda tot un segon cicle per viure.

Ahhhh! El 4 de juliol també vaig fer l'examen de recuperació de Teories I, l'assignatura que vaig suspendre el primer semestre i, contra qualsevol pronòstic, vaig aprovar-la! Un 6!Que, sincerament, crec que és impossible, ja que no vaig respondre 3 de les preguntes, d'un punt cadascuna, i alguna altra la vaig contestar sense saber la resposta teòrica, improvitzant. Em sembla que hi ha hagut una confusió però, òbviament, no aniré a reclamar res.

També vam jugar les 24 hores de futbol sala a Flix, que van començar el mateix dia de l'examen. I la veritat és que aquestes també van tenir un resultat sorprenent per nosaltres: 2 partits guanyats i 1 empat! Fascinant... Crec que aviat hauré de deixar-me els estudis per dedicar-me professional i exclusivament a les 24 hores (que no al futbol sala).

Intentaré anar posant alguna coseta de tan en quan per aquí, tot i que és difícil ja que a la casa de Lleida no disposo de connexió a Internet.

Bé, deixo una foto prehistòrica del que ere l'Andreu amb el cabell curt (o mig curt) (o mig llarg).
-¿Que le dice el pollo al pato?
- Lo que tu haces con la pata, yo lo hago con la polla
** Acudit estrella de la redacció d'esports**
(Per a que després Víctor digui que els meus són dolents...)

Uiuiui! Em descuidava de la Eurocopa! Bff... Deu ni do la feina que ens va donar a la redacció... Bé, finalment, per alegria d'alguns i per desgràcia d'alguns altres, España va guanyar. I, pel que fa referència a l'últim comentari de l'entrada anterior, que fa referència a la mala visió futbolística dels que van participar en l'enquesta de bloc, he de dir que hi va haver un guanyador. I no és altre que... MA MARE! Sí sí, pel que es veu va entrar per aquí i va ser la única que va apostar per España. Així que, tots els qui haguéssiu participat, que no sou molts, heu quedat en ridícul i ma mare sap més de futbol que vosaltres; que us follon!

Engue!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Que et follon a tu!



Ah i una altra cosa, no tens més fotos amb el cabell curt que aquesta o què? Només recordo haver vist aquesta de la teva època on encara molaves una mica


I no et queixis tan dels horaris, que n'hi ha que estem cada dimecres i cada dijous fins a quars de 12 a la redacció, havent començat a les 9 i amb dues hores (de 2 a 4) per dinar.


Ale. He dit.

Sergi

Anònim ha dit...

I l'acudit ja el sabia







xD

Andreu Prunera "Pruny" ha dit...

Haver imbècil,

Tu treballes a la teva ciutat, això primer. Dos: és un setmanari, per lo tant no tens un nivell d'estrés com el del diari. En tercer lloc, cobres lo doble que jo. I, per acabar, et folles a la filla del jefe. A callar!

I ma mare sap més de futbol que tu.