Nous Llibres

22:14


Abans d'ahir vaig arribar a casa després de 2 setmanes a la Vila i em vaig trobar una grata sorpresa damunt de l'escriptori de la meva habitació: tres llibres. Tres llibres que tres admiradores anònimes van portar a casa meva el dia de Sant Jordi. Al assabentar-se que no estava a casa, les tres noies (d'un innegable atractiu físic) van començar a plorar desconsoladament. Els veïns, alarmats pels crits i les lamentacions van oferir a les noies uns cafés i galetes, amb la promesa que em farien arribar els obsequis de bona gana.

Abans d'ahir, vaig veure les tres obres: "Cartas desde la Ausencia", de Emma Riverola, un epistolari amb molt bones crítiques a la televisió; "Los Años del Miedo", de Juan Eslava; i, per últim, "El Juego de l'Ángel", l'arxiconegut nou best-seller de Antonio Ruiz-Zafón, número 1 de ventes per Sant Jordi.
Tot i que els fets són els que són, la meva mare insisteix en negar la història de les tres visitants portadores de llibres i afirma que va ser ella qui em va comprar els tres llibres. Bah...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jo he pillat la ironiaa....jejeje
ue!
(potser per desgracia teva..el concepte admiradora no pot lligat del concepte Andreu, graaan concepte dif�cil de definir, per cert)

auries d'acabar el teu escrit dient: atenci�. akest text est� fet per a persones no imb�cils. akest text �s ir�nic, per si no ho heu notat. Gr�cies (odio fer textos per imb�cils, i odio m�s encara haver de fer aclaracions sobre els meus textos per gent imb�cil que no ent�n res). Me cagon la puta.


ale..i seguimos con la cr�ticaaa.

Visca la Ironia!

(delirando...)

Anònim ha dit...

VOLEM ENQUESTA
VOLEM ENQUESTA
VOLEM ENQUESTA

LA REAL PUJARA A PRIMERA UNA ALTRA VEGADAAA!!

Anònim ha dit...

Actualitza caracuuul!






Sergi xD