S'ha acabat

14:12

Ja està! Els dies d'exàmens ja han acabat. Prou estudiar fins la matinada, prou dopping de cafè, prou nervis, prou stress: tornem a la bona vida, tornem al poble! No hi ha classe fins el dia 18! Només dos dies a Flix perquè marxem a Hamburg! Sí! Després d'uns exàmens que, la veritat, haguéssin pogut anar millor... cinc companys de classe marxem a Alemanya! Wie gehts? Es geht. Guten Tag. Ich komme aus Spanien. Ich wohne in Flix. und... ICH HABE EINE GRÖSSES BIER! Espero que siguin uns dies inoblidables!

I un 2'18! Un 2'18 què és? Pot ser la meva nota a Teories de la Comunicació? No, no fotem. Pot ser la puntuació del meu cos a valoramicuerpo.com? Podria però no. Mai m'hi veureu a aquelles webs degradants. Són 2'18 Euros que ens han tocat a la Quinela OE! Quniela que fem entre 5, que ens costa 8 euros en total cada setmana i... al quart intent hem aconseguit 10 encerts! 2'18 Euros a dividir entre 5 i a gastar-se'ls a Alemanya!

La Real m'il·lusiona! Ahir vam guanyar al Poli Ejido i ens situem en quarta posició a un punt de l'ascens!

Ja és bo estar alegre després d'una temporada més que agobiant encara que, lògicament, tampoc m'he privat de somriure i lluitar fins el final. Ànims a tots els companys de la uni i especialment a aquells qui heu tingut menys sort... La setmana vinent comença un nou semestre amb noves assignatures i que, de ben segur, que també ens portarà moments memorables.

Deixo un petit vídeo d'un programa de 'gags' de la televisió basca que m'ha fet força riure. Vaya Semanita: El futbol y los sentimientos. Gora Erreala! I també visca l'Athletic sempre i quan no jugui contra nosaltres.



Poso també una nova enquesta sobre futbol. Queda encara Lliga? O ja està decidida. El meu vot és que no; la Lliga està ja decidida. Sé que encara queden molts partits i pot passar qualsevol cosa però el Barça no dóna senyals de millora i el Madrid es mostra contundent (7 a 0 ahir contra el Valladolid). Si algú ha de punxar aquest serà el Barça. Si haguès d'apostar, ho faria descaradament a favor del Madrid. Que no s'enfadi ningú...

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, probablement per la qual cosa es