Pascual regala...

12:02

Aquesta tarda me l'he passat a casa fent una mica de tot. Com no, sempre vénen ganes de menjar alguna coseta i avui m'apeteixien galetes (Maries) amb llet. No tenim galetes: Com pot ser? A casa meva mai havien faltat! buff... bé, és igual, hi ha magdalenes que, al cap i a la fi, són millors. Vaig a buscar la llet: sencera d'Ato i queda només el culet del bric, només un xorret que sembla que estigui allí expressament per molestar i fer que hagis d'anar-ne a buscar més. Quin remei, vaig anar a buscar més llet, però tampoc hi havia Ato; només llet Pascual desnatada... Resignat a la meva mala sort vaig haver de fer una barreja de llets que va sortir un xic repugnant. Em vaig posar... de mala llet (visca les parides Matias Prats)

La qüestió és que quan vaig mirar més detingudament el bric de Pascual vaig quedar una mica sorprès. Ara, amb tots els productes Pascual pots guanyar un premi i quan dius un premi doncs penses amb un premi (cotxes, viatjes, cuberteries, etc.) però el seu premi és una mica peculiar, per dir-ho d'alguna manera. Ells regalen ni més ni menys que un any d'hipoteca. L'empresa ja dóna per assumit que un any per esmorteïr el pagament de la vivenda fa molta més il·lusió i té més necessitat que qualsevol altre regal. A més de donar per suposat que la grandíssima part dels consumidors estan hipotecats. És una cosa força curiosa que hem va cridar l'atenció