Entrada 99 - Un Any de Bloc

14:02

Fa poc més d'un any que vaig obrir el Bloc i, tot just avui celebro les 99 entrades! Un bloc que ha evolucionat una mica des del desembre 2006. Al principi el continguts eren púrament 'frikis', ara, en canvi, es pot trobar encara alguna coseta d'opinió, denúncia o reflexió (no gaire eh). He afegit també enquestes i ara tinc una mascota que m'acompanya (ja va sent hora que la canviï, per cert). Bé, han estat més de 3.500 visites des de finals d'agost, tot i que reconec que és bastant pèssima la xifra de 99 entrades en un any: no arriba ni a la mitja de dues actualitzacions per setmana. Només dir que gràcies a la gent que es va deixant caure per aquí; aquells qui vénen habitualment a llegir les 4 línies que escric; aquells qui m'han deixat comentaris i aquells amb qui debatem els temes que abordo aquí. Merci a tothom! Espero continuar amb el bloc i anar-lo millorant poc a poc (si el temps m'ho permet, últimament...bfff...).
Dit això, aprofito l'ocasió per canviar el títol del bloc per la seva acepció catalana, que és la que sempre fem servir. D'ara endavnat: Pruny Bloc!

Salut!

2 comentaris:

Jacme ha dit...

felicitats per l'aniversari, i endavant!

Pèl ha dit...

ets un guey xD