Odio el Halloween

13:17


No m'agraden les carabasses
No m'agrada les disfressses de monstres
No m'agrada que tot quedi brut
No m'agrada la cultura americana
No m'agrada aquesta "festa"

M'agrada la castanyada
M'agraden els panellets
M'agrada fer un glopet de moscatell
M'agrada celebrar-ho amb els propers
M'agrada la cultura catalana
M'agrada aquella festa!

PD: Acabada l'enquesta de dormir suelto o apretat. Afortunadament, ha guanyat lo tema suelto. Ara en va una altra. ¿Playmobil o Lego? Jo ho tinc molt clar: Playmobil per sempre

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Panellets sempre!

Amb els amics ens vam trobar un grup d nens -ia madurets- disfressats i ens van demanar -mes k demanar, exigir- "k les diesemos chuches". Natrus li contestem k no, k no en tenim. La resposta d'una: a mi me hablais en castellano k no os entiendo". Resultat: "ket follin" i un parell d calvos.


Playmobil sempre


Sergi

Anònim ha dit...

I io en deia "clics" i no "clips"

Hi deu haver variants..

xDD

Anònim ha dit...

We're living in america...

Anònim ha dit...

Posats a fer rebutgem tmb lo papa noel k tmb fa la pena, fora la invasió cultural nordico-americano-llatina!!!!

Anònim ha dit...

Per cert....k fills de puta los crios k se va trobar lo perro del sergi este, matar matar matar.....
i si els playmovils son la polla.