De pont: caçant Vampirs

11:30

Bueno, ja s'ha acabat el pont i, que dir? He estat pel poble fent poca cosa. Avui toca tornar a la ciutat i començar una nova setmana, que tampoc serà completa però hi ha bastants coses a fer. El cap de setman que vinent m'hauré de quedar allí, he de grabar un petit curt de televisió. Així que... fins d'aquí un temps Flix! Esperem que els trens avui fagin bondat i no haguèssim d'estar molt temps a St.Vicenç de Calders.

Avui m'he acabat de llegir una novel·la que vaig començar ja fa un temps: Dràcula. Volia llegir-me una bona novel·la i vaig pensar en aquesta; la vaig llogar a la biblioteca de l'Autònoma. Ha valgut enormement la pena; la narració és molt bona, tota a partir d'una sèrie de documents que escriuen continuament els protagonistes. Bram Stoker reprodueix de manera brillant tots els moments d'amargor, ansia i pànic que viuen els personatges davant uns fets tan sobrenaturals com són els d'una història de vampirs.

Jonathan Harker, Mina Harker, Quincey Morris, Arthur, Lucy Westerna, Quincey Morris, Abraham Van Helsing. Tots i cadascún d'ells escriuen amb estil diferent i tenen una personalitat completament diferent, meravellosament formada per l'irlandès Stoker. Tots units amb una finalitat esgarrifosa: acabar amb el comte Dràcula, resident a Transilvània però allotjat a Londres.

Una brillant novel·la de suspens i amor.

Enga! Vigileu les postes de Sol!

1 comentaris:

Anònim ha dit...

La peli tmb esta mol b.. tot i k no dubtu k el llibre la superi, com moltes vegades passa


Engue fins dma!



Sergi