FM UAB 2007

18:32


Porto algun temps sense escriure i esque no és que m'hagi estat tots aquests dies caçant vampirs com durant el pont sinó que he estat bastant enfeinat i que a la Vila van tallar la connexió a Internet perque un ordinador usuari va embogir i va començar a enviar tot tipus d'arxius i "brossa informàtica" per la línea.

Ara estic a la biblioteca, carregat amb una càmera Mini DV (me sento un reporter) i entregant un petit excercici. Ahir va ser la Festa Major de l'Autònma o, més ben dit, l'esperadíssima FESTA MAJOR DE L'AUTÒNOMA. Gent de tot tipus (amb predominança del punk-hippie amb molta rasta suelta) que va venir per un dia a l'Autònoma a passar-s'ho bé.

La Festa va tenir de tot. Vam començar el dia netejant el pis, ja que havia d'estar presentable per rebre molts invitats. Era l'aniversari de l'Anna, una amiga i companya de classe i ho havíem de celebrar doblement. La festa va estar en tot moment molt animada, tant pel matí com per la tarda i, finalment, vam acabar sortint per la zona Hermètica de Sabadell. Al final: 10 persones per dormir a casa (un pis per dues persones); es fa espai i au!. Aquest matí a classe hi havia cares que eren veritables poemes.

Va ser un dia en el qual vam dipositar moltes espectatives de diversió i no va decepcionar. Com ent totes les festes va poder-se veure la gent alegre, altra gent trista, gent que beu una mica més del compte, gent que no sap on és, gent per a tot, com a tot arreu.

Per mi la festa va tenir de tot: bons concerts, cervesa fresqueta, haver de controlar una mica a alguns xD, col·laboració amb les barres d'estudiants, molt parlar per telèfon xD i especialment un retrobament amb un amic de Terraferma (Borja) i una conversa neceessària però una mica dramàtica amb una amiga excel·lent. Cal destacar també el comportament d'en Pau, un company de l'Oriol en veure que el 'pizzero' es retarassava molt. L'home estava bastant nerviòs i cada vegada que me'l creuava em preguntava per les pizzes o em recordava la seva gana; en un d'aquests encreuaments em va dir: "Ep, jo vaig fora a esperar-lo, que potser passa i no el senitm" xD.

Agraïr la presència de Mapi, Alba i Maria que van venir a disfrutar de la festa, espero que s'ho hagin passat bé. També a Yordi Manteka i l'Hermano per la nit a Sabadell.

Dir, finalment que los coneguts "frikis" fiesteros es van rajar a l'últim moment com ja va sent normal. Ferrús, Marcel i Víctor: sou una merda.

Agur

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Gran Festa Major :)

Gran Paladium tmb

Prou b prou b... xD



Sergi

Anònim ha dit...

:)

jo només vaig estar a la segona part de la festa però va ser de locoss!!

gracies les personetes ke van vindre!!mu vax passar super be!!

i..sens dubte, lmillor de la nit: la conversa!!testimo pruny!!com seeeeeeeempreeeeeee!!:)


bon finde!!

muua

raquel

Anònim ha dit...

jo tambe opino que ferrus victor i marcel son una basura i sels podrie anomenar escòria.

Anònim ha dit...

Frikis feu la pena, los kastavem festejan a cerdanyola i sabadell som la polla!!!! Ole Oleeeee oleeeee visca "los conurbanos".
Ale keus dongon perres