Dies de Grabació

19:30

Aquest cap de setmana no he pogut baixar a Flix; he hagut de quedar-me a la ciutat per grabar un petit curt per una assignatura de televisió. Càmera amunt, càmera avall, primers plans, segons plans, repeticions, plans de recurs, plans detall, tallem i tornem a començar. Grabar és divertit, és fàcil de disfrutar i sempre passa alguna cosa (una cagada de colom al cap de l'Iris, un dinar a casa l'Anna, un Enric que no pot veure els quinquis del carmel, la gossa de la Gina: l'Ska, etc.)

Crec que el resultat ha estat bo, ara editarem els minuts de grabació per donar forma al vídeo; esperem que el resultat sigui positiu. Ha estat un cap de setmana de treball, però també de diversió; he pogut conèixer una mica millor la ciutat de Barcelona, que cada cop m'agrada més (i això no vol dir que cada vegada sigui més de ciutat).

Quan tinguéssim el curt visible, intentaré postejar-lo al bloc. No us prometo un "El Pecador", però si alguna cosa amb un mínim de cap i peus.

Aquest cap de setmana torno a casa. La grabació ha fet que no em pugui quedar un altre cap de setmana aquí a la Vila i em perdi el concert de Sonata Arctica i el partit Nàstic - Real Societat.


Bé, he posat una foto de l'equip de rodatge del curt: Anna, Gina, Iris, Enric i jo. Per fer aquesta foto vam tenir-li que demanar a un guiri:


- Can you take a photo?
- No, I can't

He he, sort que el seu company es va dignar a fer-nos-la.


M'alegro que els clips haigin fet la pell als Lego.


Avui he vist a Manel Fuentes i a Quim Monzó pels passadissos de la Facultat. XD.



I dit això... ¿¡Por qué no os callais!?