Hora de tornar

14:12

Porto algún temps sense actualitzar lo bloc; he estat un temps relativament "ocupat".

Vaig anar a les Festes de la Mercè a Barna, només amb l'Oriol (el meu company de pis) i va ser espectacular. D'entrada, pensava que serien unes festes eixutes essent només dues persones perdudes per la gran ciutat, però van ser genials. Grans concerts com Gertrudis, La Carrau - Betagarri o Travis van fer de les Festes de la Mercè unes nits inoblidables. L'últim dia vam surtir amés amb el Ritxi i el Miquel i també la vam liar molt (moltíssim, massa...).

Bueno, les meves vacances (vigents des del vint-i-tants de juny) s'acaben avui, i esque demà, 1 d'octubre, començo altre cop les classes a la Uni. Ganes de tornar a veure a tothom, de tornar a la vida a la Vila, de menjar basura i ¿per què no? de treballar una mica, fa massa temps que no faig res. Això sí, poques ganes de tren (vora 4 hores per viatge).

Bueno, vaig a fer la maleta i a mentalitzar-me una mica pel llarg viatge. Deixo una enquesta demanada per Ferrús sobre menjar per picar; KiKos Forever!

Enga!


PD: Divendres vaig aprovar l'examen teòric de conduir.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

100% KIKOS

Anònim ha dit...

L'enquesta ha estat aduletarada.
La mescla picant es lo millor per que porte kikos i cacahuets.