La Naranja Mecánica

21:50


Avui he vist 'La Naranja Mecánica'. Alguns m'han considerat un tio raro per no haver-la vist fins ara.

Abans de mirar-la hem van advertir que era una pel·lícula dura i, en m0ments, fins i tot desagradable. A mi, personalment no m'ha dut aquestes sensacions (serà que la violència a la TV m'ha insensibilitzat?).

A mitja "peli" he pensat que era un film sobrevalorat, encara no m'havia dit gaire cosa. Al final: tot diferent; he acabat entenent per què és una de les millors pel·lícules que s'han fet mai. Un film ni més ni menys que de l'any 1971; qui ho dirie?

A Estudiar!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Yo tinc lo llibre per aquí a mig-començar. La peli la veritat es que no me va provocar, tal com t'ha passat a tu, cap sensació de les descrites, però clar, em de mirar lo context, referint-me a la època, valors i moral, en que va ser estrenada.

Anònim ha dit...

Jo et vaig considerar un tio raro per no haver-la vist fins ara, per exemple xDD



En el Dorova Milk Bar servían leche plus. Aquello nos agudizaba los sentidos, y nos dejaba listos para una nueva sesión de la vieja ultraviolencia.


^^


SerXx