Hospital de Móra d'Ebre

20:01


Fa uns dies vaig tenir una conversa sobre la qualitat i els serveis que s'ofereixen a l'hospital de Móra. Voldria expressar directament la meva opinió però pot ser que sigui un cas aïllat i poc representatiu. D'aquesta manera, poso una nova enquesta al bloc per tal de que els visitants poguessiu opinar. També m'agradaria que qui tingui experiències per explicar (tant bones com dolentes) sobre els serveis de l'hospital de Móra ho expliqués.

No vull entrar en valoracions de si l'Hospital a Móra és molt favorable pel nostre poble o si és necessari o imprescindible, només voldria evaluar-lo, mitjançant diverses opinions.

2 comentaris:

Andreu Prunera "Pruny" ha dit...

La meva experiència és:
1.Després de la trifractura vaig sortir de l'hospital i vaig començar a fer rehabilitació. Un dia tenia visita després dels exercicis, en la que la rehabilitadora em va dir: "Bé, calculo que encara faltaran uns tres mesets". Mitja hora més tard, el traumatòleg em va dir que havia de deixar de rehabilitar-me ja que no hi havia res a guanyar. Quan la rehabilitadora se'n va enterar va trucar-me a mi, havia parlat amb el metge i em va dir que podia seguir amb la rehabilitació, que podria millorar; jo vaig acceptar. Al dia següent, em va tornar a trucar per dir-me que el meu expedient ja estava tancat i no podria tornar.
Així va ser com, per una falta d'enteniment entre el mateix personal va deixar-me sense rehabilitació i amb una movilitat reduïda. Haguessa pogut millorar?

2.He estat vora dos anys per a que un traumatòleg decidís treure'm les plaques del braç, però a cada visita m'ha dit una cosa diferent. Finalment, la setmana passada vaig anar a Barcelona i, solament amb un cop d'ull a una radiografia em van deixar clara la situació.

Anònim ha dit...

Jo opino que el hospital de mora està força bé, vaig anar la semana pasada perqué em vaig fer un tall al bessó i la situació en la que em vaig trobar va ser com la de una pel·licula classificada per a adults, la enfermera em va acosar sexualment, amb el meu consentiment, es clar, i vam estar una mitja hora sense parar, finalment vaig sortir del hospital completament curat, la meva opinió es que l'hospital de mora es la puta polla