Días de Verano

12:12


Bueno checs, pos des de l'ultima vegada ha passat molt teeeemps. Ja ha passat un terç d'estiu i en este temps he estat fent... he estat feeent... he fet... RES?
Pues sí checs. Esta sent un estiu super de perros total, la mandra ha fet que tinga este blog abandonat durant més d'un mes. L'estiu s'està reduïnt a aixecar-se tard, escoltar música, malmenjar, anar a la Senia, malmenjar i agitar-se tard. He intentat de tot, pero no hi puc fer res contra este cercle viciòs del que no puc surtir; he consultat experts, m'he fotut metadona, mai apuntat a l'autoescola, pero res no ha canviat.

Pero bueno, la vida se caracteritze perque, vulgos o no, hi ha un canvi continu i algunes novetats hi ha... Primer, pues que lo hobbit ja no hi és (Lo trobem a faltar frikis?) Segon, estic a l'autoescola i vai llegint; Tercer, la Sala de Flix ha canviat de gent i d'ambient, pel meu gust ara pinte bastant millor; Quart, vam jugar les 24 hores. Bueno, res, tonteries, espero anar escrivint més sovint (si és que la mandra m'ho permet).


Esta tarde esta prevista la ignauguració d'un nou establiment comercial al poble: Lo Racó del Jove, una tenda de roba propietat de Daniel Menchén Cervelló i muller. Anirem a veure que tal està. Pero cal tenir present que tractar-se de Menchen sempre mos hem de fer una pregunta inevitable: Vindrà?

Foto: Lo hobbit i jo a la festa de la birra de la Pista, l'any passat.
Ara macave de vindre la imatge d'una rollana davant de l'escenari i un individu esperpèntic al mig fent balls ridículs i animals.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

me penso que la gent es mes perra que tu i ia no entren ni al blog, aixi que tothom te mandra, i jo també, aixi que no faré cap comentari.

P.D. hobbit? qui es? no recordo a ningu per este nom

Anònim ha dit...

Se pot ser mes feo pero no mes tonto.