Tunissia

13:31


Bueno. Ja he tornat del viatge. Esta setmana en ves d'agafar lo tren a les 17:35 cap a Barna lo diumenge vai agafar un vol a les 9 en destinació Tuníssia.
Ha sigut una setmana especial, perfecta i inolvidable. 19 estudiants de Periodisme perduts per l'Africa rient i fent animaldes tot lo puto dia: ha sigut perfecte (insiteixo XD).
Hem nat en Dromedari, hem visitat lo desert, l'hem liat molt, hem cantat asta mes no poder, mos hem fotut tivios de cus cus, mos hem fotut farts de menjar picant, mos hem fet un fart de riure i mos hem conegut millor. Ha sigut perfecte (3).
Una salutació a tothom, a hores d'ara, encara m'estic adaptant a la tornada a la vida normal.


M'alegro de tornar a estar a Flix en la gent de sempre i ara me toque retrovam en los de la Uni.
-OS TRAIGO MEDICINAS!!
-LO MEU POBLE, ESTA BEN OBLIDAT, I AL NO PLOURE, NO ES CONSIDERAT
-ATENCIÓ, CAVALLERS, LA MA DRETA VA AL REVES
-MUUUUUUUUUUUUU!
-L'EMMA ES L'ELENA?

5 comentaris:

Anònim ha dit...

CaRiñooo!!!
M'alegro que hagis tingut akest oasis dins d'aqest desert de merda de la UNI...
I, m'alegro que tot hagi anat perfecteee!!!

Prepara't per topar-te amb la realitat... per que ja saps que hi ha:Moros, pero Àfrica no..Camells, pero no dromedaris...xDD

En fiiiin... que m'alegro que hagis tornat...i senceer.. ja que ami no em vas deixar re en herènciaa... pos foteu-vos tots que encara tenim Andreu per ratooo..xD
(ja heredareu en un altre moment..xD, en cas de coma etílic.. x exmple..xD)

Un petó cariñoo*

***KRiS***

Anònim ha dit...

Detecto algun simptoma de femella afamada en la noia de primera fila amb una motxilla de color verd. :D

Anònim ha dit...

k macu k ets andreu!
Prometo no treure'm la pulsera!
M'encantaaaa!

Enric ha dit...

actualitza ja marica

Anònim ha dit...

Ec xec, si, mol be, as tornat i tot lo rollo, pero i la meua tunisiana (o tunissia, o com se digon les guarrones que viuen par alla) que eh? ¬¬ ets un mal amic, i al damun, no mas portat cap pulsera.. t'odio! *sen va ploran com una nena*