La versió canina...

17:45

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jeejjejejjejej
Ets la ostiaa feeeooo!!!! Això que va per la discussió d' ahir sobre si era Portos o Dogos¿?
qué booo!!!!!
jejejjejejjejej

Muuuuuuua

***KriS***

Anònim ha dit...

Eiiiiiss... que si escoltes bé la cançó... el Dogos substitueix al Attos... no al Portos... joder em sembla que me la baixaré de melodia per al movil...

***KriS***

Anònim ha dit...

És Athos, no Attos.

Anònim ha dit...

Uale aketa canço ma recordat temps dinfancia.. en seriu jejej

atbos portos dogos son.. iuuu

Anònim ha dit...

pruny!!

jajaja ke booo!!!ke wais eren akests dibuixos...enkara menrecordo darribar a csa..ke la meva iaia em feia un got de llet amb galeteeess i jo m kedava empanada mirant els mosketeros en versió caninaaa!!=)

ara..no hi ha galetes a les 5 de la tarda (pq...a les 16:30 dino..despres de classes interminables a la uni!), ni la iaia em fa el berenar...i a la tv ..fan dibuixos merda..pero tink la sort darribar a classe...i veure a akests peasu mosketeros en persona!molt millor!!pq sou lostia toots!!i ara...a sbre..am un altre mes:di.Caprio!!ke mes es pot demanar??

un petonet !!;)

Anònim ha dit...

prunyyy! Jo vull ser la Julieta dels mosqueperros!!! jajajaja