Un Gran Premi al PP?

20:46


Ahir, dia 10 de maig, el multimilionari Bernie Ecclestone (propietari de la Fòrmula 1) no va dubtar en prendre part en les eleccions municipals valecianes: si el PP guanya les eleccions, l'any que ve s'instal·larà un circuit urbà (els més cars i perillosos) a la ciutat de València. I que hi pinte este tio a València per les eleccions, i al costat del Partit Popular? Ell declara: "fa dos anys vaig conèixer a Camps i em vaig enamorar d'ell, i després vaig conèixer l'alcaldessa i també em vaig enamorar d'ella".
És lamentable el xantatge d'aquest multimilionari en les eleccions municipals valencianes. Eccleston es justifica dient: "amb mi no em va el nom de les gran ciutats, crec en les persones", un peix gros del capitalisme creu en les persones, és possible? El que sí és possible és que aquest en concret creu amb el xantatge electoral, creu en el PP i, en conseqüència, en la manipulació informativa, en el boicot als mitjans, en el centralisme i marginació i, sobretot, en la incompetència política.

Senyor Rajoy, jo de gran serè un treballador incompetent, gràcies. Gràcies a vostè s'ha demostrat que els incompetents podem ser persones importants (i així ens va). Moltes gràcies

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Sembla tristísim akest xantatge als electors. Després la política va cm va...
Per mi, i per molts d'altres, ja es pot ficar el circuit de València per on vulgui... encara que tots sabem que sortirà el PP a València, són aixi de tristos...
A més cm ens tenen enveja amb Montmeló... jiijij..
En resum, que semblo el Sala divagant... és molt trist al que han de recòrrer els partits polítics... penós!!!

Un petonet, bon findeee*

***KriS***

P.D.= No vull malinterpretar les declaracions del juràssic akest sobretot en referència a que es va enamorar de Camps i de l'alcaldessa...mmmmm ¬¬

Anònim ha dit...

los del pp són una merda i uns putos fills de p***, que no fan ni dixen fer. Tots a la fuguera ¬¬

Anònim ha dit...

viva valencia putos catalanes

Anònim ha dit...

xDD Suposaré que este últim anònim és algú de nal3 per fer la gracieta, tot i que gran part dels valencians tenen el coco menjat i tampoc dubtaria de que fos un de veritat.

Ojalà se morís demà mateix lo bernie este

Anònim ha dit...

Ves que no vingui un altre amb la fórmula aquesta de sota si es cansa molt la gent ( amb els números que veieu, com seria a la fórmula de l'aigua "HAC,dos,O" que no ho sé copiar millor ):

C3H5N3O9/C3H5(NO3)3

És la de la nitroglicerina

http://ecosur.net/sust._varias/trinitrato_de_glicerol.html