Coses que se poden Trobar a Classe

18:59

Bueno, aquí hi ha una llista de coses / persones que se poden trobar a classe. Haver si les detecteu XDD. No faré cap aclariment en qualsevol dubte sobre algun tret. (Destacar la col·laboració d'una sèrie d'anònims).

-Una Abichuela
-Uns Ulls
-Una Croqueta
-Una neuròtica
-Un Uri Nal
-Un Cametes
-Una 9mm
-Una auriva arvequina
-Un Gran Guerrer de Montgat
-Un peix
-Un drogadicte
-Una Rynaldinha
-Una "Noia de Porcellana"
-La Reina dels Cotillons
-Un insecte
-A Di Caprio
-Un tio en grenyes, samarretes heavys, un manojo de claus i lo cul molt rebentat
-"Lo Cartanyà"
-Una llunàtica
-Un triangle
-Un jerki
-Un matrimoni
-4 Mosqueters
-Kurt Cobain (a la classe del costat)
-Una burlona?
-Una alcohòlica, groupie, nimfomana i glamourosa
-Inclus a Chayanne...

Al Cap i a la fi... tothom molt bona gent XDD.
Merci Checs! Mos veem dema a classe!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jajaja sta currada la renovacio

E tingut dificultats en alguns, po e reconegut la majoria.. xDDDD

Io afegiria mes coses/persones encara..

Engen pos

Anònim ha dit...

Prunyyyy! jajajaja
K booo! Hi ha uns quants k no tinc ni puta idea ki soooon! Demà m'ho aclariràs...
Tinc l'honor d sr moltes coses (en 1 no stic gens d'acord ¬¬)
ala noi d la vila, k vaigue b!!! mua mua mua
P.D: m'he fotut decolorant al caaaap jajajaja stic loca

Anònim ha dit...

Jejejejejeje men sé el 100% ^^ ale fins demà Mosqueter!

(això del cul rebentat no m' agrada gaire eh)

Anònim ha dit...

Uuuoooo!!!
MerCiS per enrecordar-te de mi quan fas coses cm akestes...
Encara li dono voltes al pqé de Abichuela... al final em creuré que tinc para de Abixuela... com la persona de 'Lo Peix'...xD

Hi han moltes que no les associo...però weno...

Un petonet per a un flixanco insoportable...xD (encara que no dones el perfil de Flixanco pur eeh, sinó series camell..xDDD)

***KriS***

Anònim ha dit...

JAJAJAJA!!

molt booo!!pero em keden 2 o tres x saber e??ja buskare;) XDXD

però...sas..ke..hi ha una secta a aclasse no??XDXD

DIJOUS FESTA PRUNYY!!!

un petoneet;)