Carta als Reis 2007

12:24


Bueno. Arribe una mica tard...pero que hi farem, no se li pot demanar més al pobre. Per fi ha arribat lo paje real al blog (que per cert, me resulte una mica familiar). Ja ho sabeu, podeu demanar tot lo que vulguesseu als Reis Macs, grans seguidors del Blog, lo paje real s'encarregarà de comunicar els vostres desitjos als tios estos de l'Orient. Els Reis ho saben tot, si us heu portat bé (cosa que dubto), us portaran coses guays com un Cocodrilo Sacamuelas per al Richi, o una millor olor corporal per l'Aitor; si no us heu portat bé... també us portaran coses guays. A ser feliços cony! (independentment del consumisme, clar)

P.D.: Si los Reis no us porten lo que heu demanat, no dubtesseu en agredir brutalment al patje. Gràcies

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Fill de puta et mataré!

Per cert, el Sergi está brutal xDDDDDDDDDDDD

Anònim ha dit...

Jojojoj k cabrooon! wenu com k soc lafectat principal daketa actualitzacio tinc dret a posari culleradee! ajaja pruny ets un fill d puta! xDDDD i potser acabaras tu agredit brutalmen, xo wenu no pasa res, com k soc un bon tiu ta perdonu va..
Em kedu am el comentari dl gran ritxi, k la clava com mai: stava brutaaaal!!! xDDDD

Anònim ha dit...

Sergiiiii, k wapo staaaas! jajajaja
ki t va nganyar x verstirt d paje???
Weno, jo al meu poble 1 any vaig fer d'enanito ayudant d papa noel...molt bo!
Weno, psero k l rei sergi ns porti mooolts regalets...;) sino ho fas patiras les consequencies jajaja
1 besito al k ha tingut la idea d penjar la foto i al k s va disfressar!

Anònim ha dit...

Canimal, deixant de banda que "Los Reyes son los padres", si, ho són. Yo me demano 50.000.000€ pal meu disfrute petit-burgués consumista. I si pot ser amor i sexe com lo de les pelis hollywoodianes.

Anònim ha dit...

un enanito? penja una foto pero ya! segu q ere la repolla, jajaja.

totom esta marxan del tema, aixis que, lo agafo yo de cop.

Estimats Reis Mags d'Orient, aquest any me portat molt bé, i voldría que em portéssiu els regals següents:

- Un val per no potar més en tot l'any 2007

- A John Acquaviva. (no tinc cervell!!)

- La lliga, la champions i la copa del rei al barça.

- Un enanito de veritat com lo que Claudia se va disfressar per a les feines de casa.

- Salut, sort, diners i sexe per als meus.

No he dit massa coses, espero que les pugueu portar totes ^^.

(Vaya rallada acabo de soltar eh nenes? XD)

Anònim ha dit...

Xec, ets un malalt, as demanat abans que guanyo lo Barça a que tingos diners i sexe.

ERES UN ENFERMO ERES UN ENFERMO

Anònim ha dit...

Estimats reis mags, aquest any m'ha aperegut un dubte existencial i per a poguer resoldrel os faig la següent comanda. Em podrieu portar carbó? la cosa està en que jo aquest any m'he portat molt malament, que fareu? si em porteu carbó estareu satisfent el meu desig tot i havent-me portat malament,lo que es impossible. Espero ansiós la vostra desició. Turturuyt.

Anònim ha dit...

Al filldeputa que diu que los reis son los pares:

ets un filldeputa, vale eh, vale, ves trencant ilusions por hay ¬¬

Anònim ha dit...

ualeee ke forrt!!!

petardu ke monuuuu!!!jajajajaa. son bonissimes les fotuuuss!!jajajaja.
no sabia axo de tu e?jeje.

molts makes!!

pruny!l'has clavat!!

ale!a portarse be tothom!!almenys..fins el dia 5;)

muua